Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    19370
    Liked
    0 times

co.uk/nike-air-max-2017-c-93/nike-air-ma

ontwerper, oprichter en creatief directeur, Samuel Ross, biedt Nike Flyleather nieuwe kansen. Het unieke materiaal, dat is gemaakt met ten minste 50 procent gerecyclede natuurlijke leervezel, zorgt Nike Air Max 90 Womensvoor een evolutie van het ontwerpdenken, terwijl het behendig balanceert met www.clairerooney.co.uk natuurlijke tactiele eigenschappen met een belangrijke vermindering van de koolstofvoetafdruk Nike Air Vapormax Womens van de planeet. Beide eigenschappen zijn volledig weergegeven in Ross 'Nike x A-COLD-Nike Air Max 95 Femme WALL * Air Force 1.
    "Flyleather is een vat om een ??idee te verfijnen dat al behoorlijk sterk was", zegt Ross. "De technologie erachter is ook verbonden met de voortgang van mijn ontwerppraktijk, mijn label en natuurlijk mijn werk aan de luchtmacht.Een schoen maken met een duurzaam verhaal en praten met moderne problemen is een groot iets."
    Dat "grote ding" gaat over het op de hoogte brengen van producten op de hedendaagse behoeften van de wereld. "Toen ik voor het eerst met Nike begon samen te werken, had ik 10 voorraadlijsten, dus duurzaamheid was iets dat veel groter was dan mijn eigen www.djim.fr bedrijf," zegt Ross. "Nu zijn we bij 130 leveranciers en onze consumptie de Nike Air Max 2017 Femmekoersen moeten wel worden bijgesteld. Het was geweldig om dat gesprek met Nike rond kleding en schoenen echt open te breken om stappen te zetten om op A-COLD-WALL * duurzamer Nike Air Max 2017 Homme te worden. "
    De Nike x A-COLD-WALL * Air Force 1 wordt op 9 december in Shanghai gelanceerd. Latere releases volgen op 21 december. Heron Preston was opzettelijk over zijn debuut Nike-samenwerking: in plaats van te beginnen met het voor de hand liggende canvas (een schoen), koos hij ervoor om met een zonnebril te werken (de Tailwind). De verhuizing liet hem een ??passie delen voor de breedte van Nike-innovatie. Als het erop aankwam om aan zijn eerste sneaker te werken, omzeilde hij een verwacht silhouet in een gedurfde poging om onmiddellijk op te staan ??voor het nieuwste: de onlangs uitgebrachte Nike Air Max 95 Womens Huarache E.D.G.E.
    "Ik ga alles vertellen," zegt Preston. "Na bij Nike te hebben gewerkt en inzicht te hebben gekregen in de volledige productcategorie?Nike Air Max 90 Womens n die het merk te bieden heeft, wilde ik de persoon zijn die de uitdaging aangaat om Nike Air Max 2017 Womens nieuwe dingen te identificeren en te vieren."
    The Huarache E.D.G.E. neemt signalen van een schoen die bekend is bij Preston, de 1991 Huarache Run, maar herinvesteert de bootie fit van die laatste met een FOAM FIT-systeem dat de voet direct op het schuim plaatst in plaats van een inlegzool. Preston voegt zijn eigen unieke brandingelementen toe (inclusief kenmerkende pictogrammen op de hiel en ten-doos), waardoor esthetische intriges worden verleend aan het hedendaagse comfortspel.

2. Ads

Remove Ads

Ads