Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    19402
    Liked
    0 times
    Twitter
    Labi1995

nooit aandacht besteed aan mijn cadans

Wat je zult opvallen in de bovenstaande grafiek is dat mijn cadans opmerkelijk stabiel bleef gedurende de hele run, hoewel snelheid en hoogte een beetje schommelden - de gemiddelde cadans was ongeveer 186 stappen / min. Er was een lichte opleving op de grote afdaling tussen mijl 11-12, en ook aan het einde van de run, wat kan worden toegeschreven aan het feit dat ik op ijs rende en mijn pas een beetje had ingekort om uitglijden te voorkomen.
    Op Nike Air Force 1 Mujer basis hiervan lijkt het erop dat, althans voor mij, de initi?le snelheidsveranderingen worden bereikt door het vari?ren van de paslengte, terwijl het echt oppakken van het tempo een aumrrotor.es toename van de cadans vereist. Ik vraag me af of ik een punt bereik waar ik de paslengte niet veel verder kan vergroten, en elke snelheidsverhoging voorbij dat alleen kan worden bereikt door Nike Air Force 1 Womens het verhogen van de cadans? Interessant voor een idee om na te denken ... Ik weet ook niet of mijn cadans is veranderd sinds ik in de afgelopen 9 maanden meer minimalistische schoenen gebruikte en aan mijn vorm werkte - ik heb nooit mijn cadans gemeten voor ergens in de afgelopen zomer, en zelfs toen nog niet het was gewoon door een of twee keer een paar stappen te tellen bij een paar runs. Het lijkt er nu op dat mijn lichaam een ??comfortzone heeft gevonden, Nike Air Huarache Mujer en ik kijk er naar uit om wat meer te experimenteren met verschillende snelheden en schoenen om te zien of dingen veranderen. Hoe passen schoenen hierin samen? Mijn mening over minimalistische Nike Air Max 270 Femme schoenen is dat ze je kunnen helpen om een ??betere vorm te bereiken, omdat de verminderde hiel je helpt te overvliegen (vooral als je op zijn minst periodiek loopt in iets heel www.laboamberieu.fr minimaals zoals de Vibram Fivefingers of Merrell Trail Glove). Je kunt waarschijnlijk het overhalen in elke schoen verminderen, maar het zal moeilijker zijn in een schoen met een typische 2 tot 1 hiel tot voorvoet dikteverhouding (dwz 12+ mm drop schoenen), en een deel van mij vraagt ??zich af of hij met blote voeten moet lopen. -stijl mechaniek in een zwaar opgetilde schoen kan problemen veroorzaken - we weten het gewoon niet op dit punt.
    Ik weet wel dat een haklift zo Nike Air Max 2017 Femme klein als 4-5 mm genoeg is om zo min mogelijk kuitpijn te krijgen die ik zou kunnen ondervinden als ik hard zou rennen in een schoen in blote voeten zoals een Vibram, en voor mij lijkt dit de ideale plek als het gaat komt tot speedwork, lange afstandstraining of een marathon. Ik train ook heel veel in zero-drop schoenen en ik ben van mening dat je blootsvoets of Adidas Hamburg Dames zoiets als de Vibrams / Merrells niet kunt verslaan als het gaat om het werken aan een gevoel voor je pas. Toen ik afgelopen zomer aan mijn ontwikkeling werkte, heb ik nooit aandacht besteed aan mijn cadans. Integendeel, ik gebruikte Vibram-runs en de keu van Steve Magness om "mijn voet achter me te laten" - dit werkte goed voor mij, en het is duidelijk dat er meer dan één manier is om te komen tot een vorm met een landing dichterbij. naar het centrum van de massa.
    ?Ten slotte, als je het gevoel hebt dat je een overstrider bent en ervoor kiest om de cadans te manipuleren, ben ik een beetje op mijn hoede dat het 180-nummer misschien te veel wordt toegepast. Persoonlijk vind ik het een goed idee om je huidige cadans te vinden en deze met 5-10% te verhogen. Er is bewijs in de wetenschappelijke literatuur om te suggereren dat dit Nike Air Force 1 Damen van voordeel kan zijn, en het dwingt je om verder te gaan dan je eigen basislijn in plaats van te streven naar een getal dat misschien niet geschikt voor je is. Tot slot, en het vermeldt nog maar eens, elke verandering die u doorvoert, moet geleidelijk zijn en moet met een goede reden gebeuren. Als je stappen niet blut zijn, probeer het dan niet te repareren. Je kunt eindigen met meer kwaad dan goed doen. Het consolideert alles wat ik onlangs heb gelezen. Iets wat ik recent heb opgemerkt, is dat, zelfs als ik heel hard probeer om op dezelfde manier te lopen, ongeacht de schoen, als mijn minimalistische schoen loopt, mijn benen pijn doen op andere onderdelen dan wanneer ik loop met een traditionele gewatteerde schoen. Met mininalistschoen voel ik mijn achilles, en met mijn Nike Vomero voel ik het begin van mijn fascitis. Ik heb Nike Air Max 97 Womens alle andere aspecten ge?limineerd en kwam tot de conclusie dat het echt de schoen is. Interessant, is het niet? Ik herinner me dat je ook iets soortgelijks zei over een schoen die je niet hebt aangepast.

2. Ads

Remove Ads

Ads