Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    19402
    Liked
    0 times
    Twitter
    Labi1995

inte heller det som en

Jag Nike Roshe Run Mens p?pekar fr?n b?rjan att GoLite gjorde en po?ng med att betona f?r mig att dessa skor inte var avsedda att vara minimalistiska i den meningen att de skulle kl? av sig alla klockor och visselpipor som finns p? de flesta skor p? marknaden idag. Detta ?r viktigt, eftersom de inte f?rs?ker producera n?sta sko av Vibram Fivefingers-typ - att j?mf?ra dem direkt med skor som att Vibrams skulle vara ?pplen till apelsiner i en mening. Snarare ?r GoLite Amp Lite mer som en traditionell sko med en noll droppsula, vilket g?r det till en av de mest unika och ovanliga skorna jag n?gonsin har granskat. Fr?n en rent strukturell synvinkel, andra faktorer f?rutom att vara verkligen noll droppe som skiljer F?Nike Air Max 270 Womens rst?rkare fr?n mer traditionella skor ?r att de har en relativt bred passform genom mittfoten och framfoten (se skofoto ovan), och det kommer med utbytbara innersulor som g?r att du kan justera Adidas Superstar Dames framf?tttjockleken enligt personliga preferenser (den h?r funktionen ?r v?ldigt cool! - se bild nedan). Innersulorna verkar ha n?gon typ av inbyggt b?gsst?d - k?nns som en tjockare kuddst?ng som g?r horisontellt ?ver mittfoten. Slutligen har Amp GoLites teknik "mjuk mot marken", varvid foten vilar p? en fast plattform, understrykt av mjukt material som deformeras n?r det kommer i kontakt med oegentligheter p? marken. Detta hj?lper skoformen Adidas Gazelle Mujer b?ttre till markytan och hj?lper till att f?rhindra leverans och instabilitet som kan uppst? n?r du kliver p? en sten i en sko med en h?rdare yttersula. L?t mig b?rja min personliga recension med mitt st?rsta grepp om GoLite Amp Lite - de ?r allt annat ?n Lite. Faktum ?r att Amp ?r en av de tyngsta och mest tunga skorna som jag ?ger, dv?rg de flesta av mina oftare anv?nda l?parskor i b?de profil och vikt (mitt par ?r Adidas NMD Mujerungef?r 12,5 oz). Jag visste om vikten p? dessa skor innan jag fick dem, Nike Air VaporMax Mens och de ?r inte i linje j?mf?rt med m?nga popul?ra sp?rskor p? marknaden (tror Brooks Cascadia). De ?r emellertid extremt tunga f?r mig med tanke p? att min f?redragna skovikt str?cker sig fr?n min 3,8 oz Mizuno Wave Universe vid den l?ga ?nden upp till ungef?r ett max p? n?ra 10 oz i n?got som Brooks Launch. GoLite Amp ?r inte en sko som kommer att f? dig att k?nna dig snabb n?r du l?gger den p? dina f?tter. GoLite Amp's vikt var en omedelbar fr?ga f?r mig n?r jag f?rs?kte springa i dem - det ?r v?ldigt sv?rt att g? fr?n en sko som v?ger halva s? mycket till en som v?ger 3/4 av ett pund utan att m?rka n?gon stor skillnad. Men vad som var fascinerande med dessa skor ?r att eftersom de verkligen ?r noll sl?pp, k?ndes i dem k?ndes otroligt konstigt. H?r var denna Nike Air Max 95 Femme stora, skrymmande sko som annars skulle kunna passera f?r en typisk l?parsko, men den till?t mig att springa med n?stan felfri mittfots / framfotsform. Amp ?r den sko som verkligen fick mig att tro p? v?rdet av noll droppe, eftersom att ta bort h?llyften grundligt f?Nike Air Max Thea Femmer?ndrar l?pupplevelsen. Den har ocks? en ganska fast k?nsla under foten, vilket hj?lper mycket med formunderh?ll. Jag skulle g? s? l?ngt som att s?ga att det var n?stan om?jligt att tvinga mig sj?lv att sl? h?len i dessa saker, och min vecka med att b?ra dem (tillsammans med Mizuno Wave Universe) motsvarade den vecka som s?g mitt genombrott Nike Air Max 97 Mujer n?r jag konverterade mitt steg fr?n h?l till midfot. Det Adidas Superstar Femme ?r verkligen h?pnadsv?ckande att k?nna skillnaden som zero drop g?r, och jag ser verkligen fram emot de kommande ?ren n?r vi s?kert kommer att se en bredare variation av zero drop-skor som b?rjar fylla den h?r sektorn p? marknaden f?r l?pskor. Jag kommer ?ppet erk?nna att jag inte har k?rt s? mycket p? Amp, och jag ser inte heller det som en vanlig medlem i mina l?pskodotationer p? grund av sin vikt. Men f?r n?gon som letar efter en noll droppsko med lite kudde och ett mer traditionellt utseende, kan detta vara den sko du har v?ntat p? - Donald over p? Running and Rambling skrev en utm?rkt recension av Amp d?r han expanderar p? denna tanke. F?r mig misst?nker jag att f?rst?rkaren f?rst och fr?mst kommer att anv?ndas f?r att k?ra p? vintern n?r f?rh?llandena blir tr?kigare ute och Adidas Gazelle Damen att fotflottan inte ?r mycket oroande.

2. Ads

Remove Ads

Ads