Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    23141
    Liked
    0 times

echter enigszins onhandig zijn

Marathon dag kwam en ik voelde me geweldig. Er is iets te zeggen over opdagen op de racedag zonder blessures. Ik was in staat om 2 minuten te PR, maar voor mij was het belangrijkste aspect dat ik alle 26,2 mijl pijnvrij liep. Het was een geweldig gevoel. Was mijn training beter verlopen met betrekking tot de plantaire fasciitis, dan had ik het misschien sneller kunnen doen, maar ik was blij! Het is nu 5 dagen na de race en ik heb twee keer joggen. De hak is een beetje mals, maar niets zoals Nike Internationalist Mujer het was voorafgaand aan de race. Terugkijkend op wat er is gebeurd, kan ik de schade aan mijn toename in snelheidstraining te veel te snel vaststellen. Wat hielp me het meest? De vrije tijd was cruciaal. Krachttraining hielp, maar als ik niet uitgerust was, zou ik er nog steeds mee omgaan.

De moraal van het verhaal - dit is een overbelastingsletsel dat reageert op rust en versterking. Er moet natuurlijk ook een goede balans zijn tussen rust en kracht. Nog een laatste gedachte - dit kost tijd. Soms enkele maanden dus wees geduldig en ik adviseer om het zo mogelijk door te nemen. Je zult versteld staan ??hoe de pijn na ongeveer een kilometer zal verdwijnen en later op de dag zal hervatten. Dit is een verwacht onderdeel van het genezingsproces. Als de pijn te erg is om door te gaan Nike Air Max 720 Femme met hardlopen, is rust nodig. Dit kan een week of twee zijn. Raak de ene dag niet uit en de volgende dag hardlopen. Het duurt meestal meer dan een dag om fysiologische resultaten te krijgen. Gebruik een week en fiets voor cardio indien mogelijk. Blijf daar hangen. Het is een zware blessure en het kost tijd !!

De schoen heeft dezelfde React-schuim tussenzool als de Epic Flyknit, maar voegt meer versterkte rubberen delen in de buitenzool toe voor meer duurzaamheid. Het bovenwerk is niet de Flyknit-versie, maar een meer traditionele boven- en tongconstructie.

De schoen wordt op veel plaatsen als een neutrale schoen vermeld - maar de erfenis van de naam is in stabiliteit en als we naar de afbeeldingen van de tussenzool aan de mediale kant kijken, zien we een inzetstuk onder de hiel dat lijkt op een laag met dubbele dichtheid. We kunnen Nike Air Zoom Pegasus 32 Herren ons helemaal vergissen, maar waarom dan de naam Odyssey gebruiken?

In mijn opbouw naar mijn eerste 100K is een van mijn grootste problemen het bepalen welk vest het beste zou zijn. Tijdens mijn vorige echo heb ik een model van Orange Mud gedragen, een pakket dat op de rug van de hardloper rijdt en enkele of dubbele flessen heeft.

Maar voor deze langere race, wilde ik dat gewicht niet op mijn rug voor een dag van 12 tot 14 uur. Mijn voorkeur zou zijn om een ??vest te hebben waar ik flessen kon gebruiken (ik ben niet in blazen) en een behoorlijke hoeveelheid opslag voor voeding en andere benodigdheden tussen hulpposten hebben.

Laten we beginnen met het kleinste maar lichtste vest, de Salomon S-Lab Sense Ultra 5 Set. Het is verkrijgbaar in zwart, blauw en rood. Maten vari?ren van extra klein tot extra groot.
    Dit vest is compact, Nike Air Vapormax 2019 Womens maar biedt de hardloper voldoende sleepbenodigdheden. Salomon ontwierp het met dun mesh-materiaal waardoor mannelijke trailrunners het vest zonder shirt kunnen dragen, terwijl vrouwen het met een sportbeha kunnen dragen. Opmerking: het was niet warm genoeg om het op die manier te testen, maar het voelt zacht genoeg aan om het op deze manier te dragen.

2. Ads

Remove Ads

Ads