Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    23141
    Liked
    0 times

chaussures de course différentes

Na gesprekken met collega-hardlopers en wat ze dragen om de koude buiten te bestrijden, dacht ik dat ik wat advies zou geven aan degenen Nike Air Zoom Pegasus 35 Damen die wat hulp nodig hebben bij het kiezen van hun winterloopuitrusting.

Hoeden. Laten we beginnen met hoeden. Ik meestal niet dragen van een “full” hat totdat de temperatuur daalt tot onder 30 ° C. In plaats daarvan gebruik ik een hoofdband om mijn oren warm te houden. Mijn ga naar een is een Nike DriFit hoofdband die ik al vele jaren hebben gehad. Nike heeft het door de jaren heen verbeterd om een ??beetje warmer en zachter te zijn, maar ik heb de neiging om veel te zweten dus ik vind deze leuk omdat deze dunner is. We hebben ook een paar warmere fleece die ik af en toe draag. Als je van hoeden houdt, raad ik een lichtgewicht schedeldop aan. Ik heb een Adidas een die ik opgepikt voor dit jaar, die een dunne fleece voering.

Maar de schoonheid van de PureGrit zit in de snelheid die het levert, ook wanneer hardlopers overstappen Nike Tanjun Mujer van en naar paden naar verharde oppervlakken zoals wegen. De lage hiellift zorgt voor bijna volledig contact met de grond, terwijl Brooks BioMoGo DNA-middenzool zich aanpast aan de pas van de hardloper en voldoende demping biedt.

Aan een kant opmerking aan degenen die te maken hebben met voet kwesties zoals fasciitis plantaris. De Brooks PureGrit ontbreekt het kussen te beschermen tegen verdere verzwarende dergelijke verwondingen. In mijn training, na een lange termijn die paden, verharde ondergrond en rotsachtige secties inbegrepen, ik reaggravated een hielblessure.

Toch is de PureGrit uiterst comfortabel, past op maat en biedt een soepele balans op gematigde paden, met gras begroeide langlaufbanen en vergelijkbaar terrein.
    Net als zijn neef, de Brooks Mazama 2, zijn de nokken van de PureGrit korter dan de gemiddelde Nike Air Presto Womens trailschoen, waardoor deze geschikt is voor de gecombineerde hardloop- / onverharde paden. Dit verklaart ook zijn afkeer uit te voeren op rotsachtige en modderige runs.

Voor zijn klasse presteert de Brooks PureGrit echt goed. Persoonlijk is het een van een handvol schoenen dat ik zou overwegen voor een trailmarathon of 50K die uitvoerbaar en niet erg technisch zou zijn.

Ik heb hem zelfs al gedragen voor een trainingsrun van 29 mijl op gematigd terrein als mijn laatste lange run voor een 50-miler. Tijdens de Nike Air Max Command Femme trainingsrun presteerde de PureGrit goed en stond ik toe om heuvelherhalingen uit te voeren, rechtop te blijven door lastige voetgebieden en het gaspedaal te raken wanneer het pad dat toeliet.

Na het lezen van enkele andere berichten in dit artikel, had ik de indruk dat het onderzoek kon vaststellen hoe vaak de hardloper Adidas Zx 750 Dames zijn schoenen draaide tijdens deze loopperiode. Dit was niet het geval. Verrassend genoeg hoefde de deelnemer alleen maar te melden dat hij meer dan één paar schoenen gebruikte en dit kwalificeert de loper als een gebruiker met meerdere schoenen (de lopers die meerdere schoenen droegen, droegen 58% van de tijd in hun overheersende schoenen). Er was geen melding van hoe vaak de schoenen tijdens de lopende periode werden gedraaid.
    "Meerdere schoengebruikers werden ge?dentificeerd als degenen die minimaal twee Nike Air Max 270 Mujer verschillende paar hardloopschoenen (verschillend merk, model of versie) in het systeem rapporteerden en die minimaal twee keer tussen hen wisselden tijdens de observatieperiode."

We zien ook mensen die minder gewonden waren ook degenen die meer ervaren lopers waren en meer mijlen lopen gehad.
    Meerdere schoengebruikers waren regelmatiger in hun hardlooptraining gedurende de 12 maanden voorafgaand aan de studie (P = 0.001), meer ervaren in halve marathon (P <0.001) en wedstrijden (P <0.001). Bovendien hadden ze een hoger volume van andere sportbeoefening (P = 0,045) en een grotere trainingsbelasting tijdens het observeren met betrekking tot frequentie (P <0,001), afstand (P <0,001) en duur (P <0,001).

2. Ads

Remove Ads

Ads