Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    23141
    Liked
    0 times

deze twee mannen op dezelfde

"Je moet meer water meenemen dan dat wanneer het heet is."

“Oh, neem je geen elektrolyten op? Je lichaam heeft ze echt nodig. ”Gevolgd door een uitleg over hoe elektrolyten werken en de verschillende opties die voor ons beschikbaar zijn als hardlopers.

Het was een 12 mijlrace met drie hulpposten langs de baan. De kilometerstand in combinatie met 2.000 voet aan hoogtewinst gaf me het vertrouwen dat ik ruim drie uur zou eindigen. Ik overwoog eigenlijk niets te dragen, maar ik besloot mijn zachte fles te dragen omdat ik wist dat het heet zou worden en ik wilde een gemakkelijke en Nike Air Max Command Damen plezierige race hebben zonder het risico te lopen alles uit te zweten voordat ik weer water nodig had.

Toen een man me inhaalde en commentaar gaf op mijn water, begon ik me eigenlijk af te vragen of ik de juiste keuze had gemaakt. Crap. Had ik mijn vest met beide drinkflessen moeten dragen? Misschien drink ik het te snel. Misschien zou ik moeten vertragen zodat ik niet te veel zweet.

Terwijl ik die zorgen uit mijn hoofd duwde, bleef ik in mijn comfortabele tempo bewegen en liet mijn gedachten dwalen in de wildernis van mijn brein. Niet lang daarna zag ik een andere hardloper achter me aan komen, met stokken die de grond met kracht raakten. Hij vertraagde en begon te chatten, en vertelde me over zijn ervaring tijdens deze race in het voorgaande jaar. Snel merkte hij mijn enkele fles op en vroeg of het alleen water was. Vervolgens Nike Internationalist Mujer kwam zijn toespraak over elektrolyten.

Hoe meer hij sprak, des te gefrustreerder voelde ik me ongevraagd advies ontvangen over iets waarvan ik me volledig bewust was. Ik probeerde tussenbeide te komen dat ik niet de behoefte voelde om elektrolyten te vervoeren in zo'n korte race, automatisch in het defensief. De lezing ging door totdat ik eindelijk zei: "Ik ga een beetje lopen en op adem komen." Dus liep ik. Niet omdat ik het wilde of moest, maar omdat ik me ontmoedigd voelde. Twee collega-hardlopers hadden me eigenlijk verteld dat ik iets verkeerd aan het doen was, en ik liet het me overkomen.

Na de race bleef ik hierover nadenken en soortgelijke ervaringen in eerdere races. Zouden deze twee mannen op dezelfde manier tegen een andere man hebben gezegd? Is trailplaining iets dat alleen vrouwen ervaren?

Hoe goedbedoeld deze Nike Internationalist Damen mannen ook zijn, en hoe ondersteunend het ook is, de trail-running community bestaat op de een of andere manier niet op magische wijze buiten de wereld waar vrouwen routinematig worden voorgelicht over iets dat ze misschien al kennen of ondervraagd worden over beslissingen die ze nemen op basis van hun eigen ervaring. Het voelt als een tegenslag in de drang naar gelijkheid en onnodig wanneer we aan de ontvangende kant staan ??van trailplaining. Er zijn zoveel ongelooflijke Trail Sisters die dingen volbrengen en de lat hoger leggen voor zowel vrouwelijke als mannelijke concurrenten, en hun elitestatus gebruiken om aandacht te vragen voor de noodzaak van inclusiviteit en gelijkheid in onze sport. Maar je hoeft geen elite-renner te zijn om trailsplaining te roepen.

Waarom zouden we moeten doen alsof we moeten lopen om een ??gesprek Nike Internationalist Damen te be?indigen, of het gevoel moeten hebben dat we beslissingen over ons eigen ras moeten verdedigen tegen een complete vreemdeling? Waarom zouden we ons ontmoedigd voelen, of erger, toestaan ??dat zoiets ons ras be?nvloedt? Dat zouden we niet moeten doen.

2. Ads

Remove Ads

Ads