Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    23141
    Liked
    0 times

omkeren en de prestaties

Je overweldigd, angstig, nerveus en zelfbewust voelen leidt tot krimpende en samengetrokken houdingen. Aan de andere kant, wanneer u zich zelfverzekerd, ambitieus, moedig en moedig voelt, neemt u lange en uitgestrekte houdingen aan.

Cuddy legt Nike Air Presto Damen uit dat je toegenomen gevoel van persoonlijke kracht voortkomt uit de aanwezigheid die deze uitgestrekte houdingen cre?ren. Ze definieert aanwezigheid als "de staat van afgestemd zijn op en in staat zijn om onze ware gedachten, gevoelens, waarden en potentieel comfortabel te uiten."

Ge?nspireerd door Cuddy's werk, bood ik Julia deze tips voor het hardlopen aan om haar gevoel van persoonlijke kracht te vergroten:

1. Breid de borst uit door de schouders naar achteren te draaien, zodat het schouderblad naar beneden beweegt en uw borst "uitademt". Dit cre?ert meer ruimte tussen de ribben zodat de onderste longen volledig kunnen worden opgeblazen en het middenrif bij elke ademhaling kan uitzetten. Diepere ademhalingen activeren het parasympathische zenuwstelsel, dat gevoelens van angst vermindert, het zelfvertrouwen en de moed verhoogt.

2. Je handen hoog houden (voor je borst) is een beschermend gebaar dat niet alleen de ademhaling remt, maar ook samentrekking door de ribbenkast veroorzaakt en wordt geassocieerd met angstig of timide voelen. Beweeg de handen naar beneden en weg van de borst totdat de onderarmen parallel zijn met de grond en vrij naar voren en naar achteren kunnen zwaaien zonder voor de romp te kruisen. Deze opening van het bovenlichaam en de verwijding van de handen verschuift je helpt je moediger en ontvankelijker te voelen.

3. Ga rechtop staan ??door voorover te leunen vanuit de enkels terwijl u het lichaam recht houdt en niet in de taille buigt. Verleng de rug om de rug te verlengen, waardoor je je lang en uitgestrekt voelt. Nike Air Max Sequent 2 Damen Een vooroverhellende houding houdt moed, ambitie en onverschrokkenheid in. En het beste van alles, het vereist vertrouwen: vertrouwen dat je jezelf niet laat vallen, maar je hebt eerder de kracht en het vertrouwen om in een voorwaartse positie te verkeren zonder de controle te verliezen.

Het aannemen van krachtige houdingen is slechts een van de mindfulnesshulpmiddelen die Julia hielp haar gevoel van persoonlijke kracht te herwinnen. Met oefening en overtuiging heeft ze haar identiteit als hardloper teruggewonnen en de zware mantel van schuld weggehaald die haar energie en motivatie had verstikt.

Het was toen ik 30 bereikte dat ik me herinner dat ik een boekwinkel aan University Avenue in Palo Alto, CA binnenliep en tijd doorbracht met het doorzoeken van de planken in het gedeelte Gezondheid en Fitness; Ik probeerde altijd de Nike Air Max 2017 Damen nieuwste gepubliceerde bevindingen over gezondheid en fitness te vinden. Mijn ogen vingen de titel van een boek op de kortingslijst: 'Dr. Bob Arnot's Guide to Turning the Clock. ”Ik kocht het boek omdat het voor mij de belichaming was van waar we allemaal naar op zoek zijn als atleten. We willen het verouderingsproces vertragen, omkeren en de prestaties behouden.

Een van de beste aspecten van mijn werk als coach / trainer is dat ik met vrouwelijke atleten van alle leeftijden en niveaus werk. Dus hoewel ik me heel goed alleen op jonge elites kon concentreren, vind ik het eigenlijk leuk om met vrouwen te werken die in de categorie 40+ zitten. Ik vind dat ze vaak meer gedisciplineerd, toegewijd, doelgericht, gefocust en bereid zijn om het harde werk te doen om hun prestaties te verbeteren. Ik heb enkele van mijn beste artiesten Nike Internationalist Mujer gevraagd om hun mening te geven over hoe zij over veroudering en prestaties denken. Deze superstervrouwen openden zich en gaven hun openhartige antwoorden over competitief blijven. Ze deelden hun wijsheid over waarom concurreren op hun leeftijd op sommige manieren voordeliger is. Ze deelden ook advies over hoe jonge vrouwelijke concurrenten de komende jaren training en concurrentie moeten benaderen. Terwijl u hun opmerkingen leest, kunt u vragen of antwoorden achterlaten. Ik geloof echt dat het heel goed mogelijk is om je best te blijven in het verleden wat de meesten PRIME zouden noemen!

2. Ads

Remove Ads

Ads