Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    19370
    Liked
    0 times

n tredje f?r silhuetten, to

2019 - South Central LA-konstn?ren Lauren Halsey vet vad det betyder att skapa med ?kthet. Halsey hyllas i sitt samh?lle f?r att kombinera livliga element Nike Air Force 1 Womens av hittade, tillverkade och handgjorda f?rem?l fr?n hela staden f?r att bygga t?tt strukturerade installationer och monument. Hennes skulpturer ?r inskrivna med k?nslor fr?n LA-gemenskapen, som syftar till att skriva om ber?ttelsen autentiskt och poetiskt p? b?de en lokal och global scen.
    Halsey och hennes konstverk ?r ocks? inspiration f?r den senaste Los Angeles-specifika flygvapen 1, AF-1 ALL FOR 1 - Los Angeles. Adidas Ultra Boost Damen Anst?ller Halsey's signaturstil,Nike Air Max 95 Damen som ?r djupt f?rankrad i South Central-grannskapet hon v?xte upp i, funkatiserar inl?ggssulan med ett kalejdoskop av visuals, prydda med r?da och gr?na accenter, utbytbara remmar och inskriven med k?rleksord.
    Skon remixar Triple Black High till en ode till Los Angeles och firar de som odlar samh?llet genom kreativitet. Inspirerad av f?rger, bekant typografisk design och ikoniska Adidas NMD Mujeraffischer som gipsas runt i staden, ?r Halsey's samling en visuell och konkret ber?ttelse om South Central LA. Skonens tungetikett ?r v?vd med blocktext som ?r riktigt p? affischer som har sett ?ver staden i ?rtionden, dess sockliner har ett collage av South LA storefronts och den har dubrae med handbokst?verade silketryck med teckensnitt som liknar Halsey's Hieroglyph Crenshaw Project - en allm?nhet installation av hieroglyfiska Nike Air Max 270 Damen Rosa ristningar som g?r att samh?Nike Air Huarache Femme llen i South Central LA kan f?rfatta sina egna ber?ttelser.
    "Vi borde alla r?ra oss, skapa och agera med tanke p? k?rlek i v?ra hj?rtan," s?ger Halsey. K?rlek betyder familj. Det betyder mina v?nner. Det betyder min flickv?n. N?r jag arbetar och n?r jag bygger t?nker jag p? vem jag kan involvera s? att projekten ?r centrerade kring k?rlek fr?n b?rjan till slut. 2019 - F?rst Nike Air Max 90 Mujer slitna p? NBA-domstolarna 26 april 1996, Air Jordan XI Black / True Red- Vit signaliserade slutspelet allvar. Colorway, den tredje f?r silhuetten, tog en titel och startade en andra tre-torv. Passande kommer det att sl?ppas igen i ?r, och f?r f?rsta g?ngen sedan 2012, f?r att markera 10-?rsjubileumet f?r Jordan Brands ?rliga semesterfirande av Jordan XI.
    Skon rankas h?gt bland Jordanien. Det har, liksom alla storheter, ?verg?tt basket. Och som med alla riktigt Nike Air Max 90 Womens klassiska sneakers ?r det eftertraktade Nike Air Max 95 Womens av idrottare i alla r?nder.
    Det defensiva slutet Cameron Jordan fick sitt f?rsta par Jordan XI Black / True Red-White strax efter att ha blivit professionell. Du m?ste ha stj?rnorna perfekt i linje, att ha perfekt timing, f?r att f? ett par. F?r att b?ra dem vet du att du gungar elitv?rme hela tiden, s?ger han och understryker det t?lamod som kr?vs f?r att l?gga till en OG-retro i ens samling. Denna version av Nike Vapor Untouchable Pro 3 OBJ Uptempo Cleat ?r inspirerad av ikoniska Nike-skor och design under ?rens lopp. Den vita kl?nningen har ett kit med fyra utbytbara Swoosh-alternativ och fyra utbytbara OBJ-hieroglyftlappar f?r ?rmen. D?r Nike Joyride Run Flyknit erbjuder en Joyride mellansula i full l?ngd, kombinerar den nya Nike Joyride Dual Run f?rdelarna med Nike Joyride Beads med en mer Nike Air Max 97 Mujer traditionell l?pningsk?nsla. Med Nike Air Max 97 Womens Nike Joyride-p?rlor i h?len och midfoten f?r b?ttre st?td?mpning och en mer personlig passform, ?r framfoten p? den nya Nike Joyride Dual Run konstruerad av mjukt och responsivt skum f?r en mer traditionell underfotsupplevelse vid t?-off.

2. Ads

Remove Ads

Ads