Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    23141
    Liked
    0 times

vastleggen en hun motivatie

Ik heb gespeeld met het idee om mijn eigen digitale tijdschrift te maken. Het zweeft al een half jaar rond mijn hoofd en ik ga het eindelijk doen. Ik weet niet of er iets uit zal komen, maar het is een stap in de goede richting om iets te maken (anders dan deze blog) dat Nike Air Max 270 Mens twee dingen combineert waar ik gepassioneerd over ben: hardlopen en ontwerpen. Het allereerste nummer dat begin juli verschijnt, is een fotocollectie van de #BostonStrong <city> runs. Simpel gezegd, het zal een verzameling foto's van over de hele wereld zijn, gemaakt door hardlopers. Nogmaals, iets dat JIJ me hebt helpen cre?ren. Toekomstige uitgaven zullen exclusieve inhoud zijn die niet op deze blog zal verschijnen. Het worden artikelen, interviews, foto's, tips, alles en nog wat met hardlopen en fitness ... maar vooral hardlopen, want dat is wat ik doe. Het magazine zal "Mush" heten en ik zal in het eerste nummer uitleggen waarom.

Als u 'Mush' wilt ontvangen, klikt u op de onderstaande link. Ik heb veel verzoeken gehad om me op de blog te abonneren, dus dit leek me de perfecte kans. Ik stuur geen e-mailmeldingen voor elk bericht, Nike Air Max 270 Dames misschien om de paar weken met URL-koppelingen naar enkele recente spannende berichten en eventuele toekomstige aankondigingen. Het is ook de manier waarop u elk nummer van het tijdschrift ontvangt. Op dit moment zie ik het 4x per jaar uitkomen, maar dat kan veranderen. Het is GRATIS en wordt gewoon als PDF aangeboden om op uw computer, mobiele apparaat of tablet te lezen. Best simpel, toch?

Er is iets in december en januari dat aanleiding geeft tot een opleving van dwaze uitdagingen tijdens de rondes. Ik heb deze maand al een 500 kettlebell swing-uitdaging gezien, elke dag een rennen van Thanks Giving tot Christmas-uitdaging en een plank-uitdaging van 5 minuten.

En ze laten me allemaal een grote zucht doen. Ik wil geen enkel deel van hen.

Ik ken mensen die elke dag rennen en dat al jaren zonder problemen doen. Maar het Nike Air Pegasus 83 Femme zijn al gewone hardlopers en het zijn niet de mensen waarop deze uitdagingen vaak zijn gericht.

Ik werk veel met beginnende hardlopers. Beginnerslopers zijn er in alle verschillende vormen en maten, van iemand die sinds de PE-lessen op school geen enkele oefening meer heeft gedaan, tot degenen die regelmatig andere sporten trainen, maar die nog niet bekend zijn met hardlopen.

En ding dat iedereen die in week een van mijn beginnersgroepen verschijnt, gemeen heeft, is dat ze gemotiveerd zijn om iets nieuws te beginnen, en hoewel ze nerveus zijn, hebben ze veel enthousiasme. Soms is het een deel van mijn rol als hun coach om in dat enthousiasme te regeren om hen te veel te snel te laten stoppen en ervoor te zorgen dat de motivatie de komende negen weken aanhoudt.

Dus ik begrijp dat de uitdaging om vanaf 1 januari ELKE DAG TE Nike Air Max 97 Damen LOPEN motiverend is en een pakkend idee dat de verbeelding van mensen kan vastleggen en hun motivatie kan voeden om te gaan rennen. Maar het is een slecht idee voor de nieuwe loper of terugkerende loper.

Ik heb het niet alleen over letsel, wat een zorg is. Mijn lichaam zou elke dag worstelen zonder rust. Degenen die elke dag van nul naar hardlopen gaan, zullen ongetwijfeld probleempjes oppikken of erger. Ik heb het over motivatie.

Wanneer je jezelf ELKE DAG uitdaagt, zal je motivatie in het begin hoog blijven. Je vinkt je dagen aan en voelt je waarschijnlijk goed over jezelf. Maar dan kom ik op een dag dat je niet in je uitdaging past, of wanneer je lichaam je om rust vraagt ??en je besluit (verstandig) om er een te geven. Het probleem is dan hoe ga je verder? En ik denk dat veel mensen dat niet doen. De ketting is verbroken en de motivatie verdwijnt. Wat jammer is.

Veel van de uitdagingen zien er aantrekkelijk uit. Het overzicht van hoe je tot 500 press-ups of kettlebell-schommelingen of die 5 minuten durende plank opbouwt, wanneer neergelegd op een aantrekkelijke Pinterest-afbeelding of tegen een chique achtergrond op Instagram, lijkt eenvoudig genoeg. Maar zijn goede grafische ontwerpvaardigheden de enige kwalificatie die deze uitdaging heeft ontworpen? Zijn ze een personal trainer of kracht- en conditiecoach, of zijn ze gewoon iemand die op zoek is naar veel Likes en aandelen waarvan het enige bewijs is: "Ik heb dit volledig gedaan en het werkte voor mij". Stel deze vragen.

2. Ads

Remove Ads

Ads