Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    23141
    Liked
    0 times

kommen auch mit einem

Ik heb de Headspace-meditatie-app gedownload Nike Air Pegasus 83 Herren in de hoop dat dit de oplossing was. Ik had nog nooit eerder meditatie gedaan, maar ik had mensen het in films en zo zien doen, dus ik stak wat kaarsen aan omdat dat iets leek dat ik moest doen. Toen voelde ik me ongemakkelijk alsof ik mezelf verleidde.

Bij toeval was het vastenavond - de dag voor de vastentijd - dus de perfecte dag voor grootse aankondigingen zoals 'Ik ga elke dag mediteren tot Pasen. Maar Pasen is ver weg - 40 dagen om precies te zijn.

Dag 1 van mediteren was goed verlopen, maar het voelde alsof ik wat meer onderzoek moest doen. Dus ik keek naar Eat, Pray Love. Toen kreeg ik honger toen ze pizza begon te eten. Toen werd ik moe toen ze in slaap viel in meditatie. En toen heb ik een dutje gedaan. Ik beschreef dit als een succes van stilte. Ik heb mijn 10 minuten Headspace gedaan, maar het voelde minder succesvol. Nike Internationalist Mens Ik had deze keer geen kaarsen aangestoken omdat het nog niet donker was en dat zou zowel raar als verspillend zijn geweest, maar misschien was dat een vergissing.

Ik had een volledige dag met afspraken en werk dat begon met een klant om 8 uur 's ochtends en een sprekend optreden dat pas om 20:30 uur eindigde. Er was vandaag geen tijd voor stilte of meditatie, maar ik dronk een biertje toen ik thuiskwam dat vergelijkbaar was.

Vrijdag is mijn admin-dag die ik besteed aan het inhalen van e-mails, het schrijven van trainingsschema's en facturering. Ik ging rennen en zonder intentie merkte ik dat ik snel rende in een soort ritmische trance. Maar rennen is niet mijn stilte. Ik kwam thuis en had de keuze tussen meditatie versus alles voor 5 klaar te krijgen. Dus besloot ik door te Adidas Superstar Homme gaan en al mijn werk tegen het weekend af te krijgen.www.getleanqueen.com Dit was de eerste vrijdag in een lange tijd dat ik heb ontspannen wetende dat ik niets anders te doen had in het weekend dan relaxen.

Omdat ik geen werk of beheerder had, moest ik uitslapen, een ontspannen ontbijt voordat de slippers mijn slippers verwisselden voor spikes en ontmoette Laura om naar een cross country race te rennen. Toen gingen we broodjes halen en liep ik vanuit café door het park naar huis om koffie te drinken. Het was stil en, hoewel koud, het was fijner dan in een bus zitten.

Geen werk, geen hardlopen ... het was allemaal een beetje verwarrend. Wat doen mensen op zondag? Uiteindelijk heb ik het besteed aan het doen van wat Jasyoga in de voorkamer, het opruimen van de kit en het naar de liefdadigheidswinkel brengen en weer op de meditatiekar gaan en 10 Nike Air Max Thea Dames minuten Headspace doen. Ik dwong mezelf om mijn e-mails niet te openen en te proberen beter werk en leven te scheiden. Het is moeilijk om die balans te vinden wanneer je voor jezelf werkt, maar ik denk dat ik er langzaam aan kom. Het is een work in progress.

Ik ben behoorlijk opgewonden om een ??aantal van deze recepten uit te proberen en zal zeker enkele foto's delen. Een ding dat ik tijdens mijn training niet echt heb aangepakt, is hoe ik voor en na mijn hardlopen tank. Het is iets dat ik tot nu toe heb kunnen doorschaatsen, maar ik heb het gevoel dat ik een punt benader dat ik meer aandacht moet besteden aan hoe ik mijn lichaam van brandstof voorzie om sneller te worden. Ik ben blij dat dit binnen is gekomen en kijk ernaar uit om te leren wat ik zou moeten doen. Wanneer een kookboek een voorwoord heeft met de naam "wat het betekent Nike Air Max 97 Womensom als een hardloper te eten", is dit misschien het juiste kookboek voor mij.

Deze week gaan we kijken naar enkele racedagnummers. Dit zijn drie nummers die speciaal aan mijn afspeellijst zijn toegevoegd voor de halve marathon van dit weekend. Dat heb je goed gehoord. Vóór vanavond stonden deze drie nummers niet in mijn afspeellijst. Soms voeg ik graag een nieuw nummer toe op de racedag alleen voor de kick. Dezelfde regels als altijd.

Something Old: liedjes die minstens 5 jaar oud zijn. (Ik weet dat het niet te lang is om als oud te worden beschouwd, maar de omzet van muziek gebeurt snel.)
    Something Current: Liederen die het afgelopen jaar zijn uitgebracht.
    Iets om te overwegen: dit is de categorie jokertekens. Het kan oud, actueel, schuldig plezier, underground, wat dan ook zijn.

2. Ads

Remove Ads

Ads