Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    23141
    Liked
    0 times

meiner niedrigsten monatlichen

Voor crosstraining hou ik van zwemmen en fietsen. Ik fiets de meeste dagen naar het werk, dus het is een eenvoudige manier om het in mijn dag te krijgen. En leren zwemmen was het beste wat ik heb gedaan voor mijn hardlopen - kernkracht, cardio, geen impact - het is geweldig.

Heb je ooit blessures gehad waardoor je een tijdje niet Nike Internationalist Herren meer kon rennen? Zo ja, hoe bent u hiermee omgegaan?
    Gaat u ooit door niet-lopende periodes of worstelt u om de mojo op te snuiven? Onlangs meegemaakt een totale stilte, en nog steeds een tijdje duren om het plezier te vinden!

Ik heb een paar blessures gehad, geen enkele was catastrofaal, maar ik moest een paar keer in de aanloop naar een race een paar keer niet rennen, wat niet geweldig was. Het vinden van een activiteit die u kunt doen en die niet de plaats van uw verwonding benadrukt, kan u helpen actief te blijven. Ik zwem en fiets dus ik doe dit een beetje meer.

In termen van het ondergaan van een stilte in motivatie - het gebeurt. Dit is soms het voordeel van een blessure - het stelt je op prijs om te kunnen rennen. Bedenk hoe frustrerend het was om gewond te zijn als je de volgende keer een run wilt overslaan.

Hoe ga je om Nike Air Max Command Womens met ongemotiveerd voelen of verhoog je je motivatie?

Zoals hierboven, denk ik aan de keren dat ik gewond ben geraakt en niet kon rennen. Ik vind het wel belangrijk om hardlopen (of andere activiteiten) onderdeel te maken van je normale routine. Als je om 19.00 uur op een woensdag altijd gaat hardlopen, of als je op vrijdagochtend naar je werk rent, wordt het minder een idee dat je probeert te onderhandelen over je weg uit en slechts een deel van je week.

Soms zeg ik tegen mezelf dat ik gewoon een mijl moet rennen en als ik daarna niet verder wil gaan, kan ik stoppen. Of, als het een snelheidstraining is, begin dan langzaam te rennen en als je na een mijl niet snel wilt rennen, is dat prima. Het helpt bij het moeilijkste deel, dat altijd de deur uitkomt.

Het is iets dat de meeste hardlopers in de loop van het jaar op een bepaald Nike Air Max Command Mens punt tegenkomen. Sommigen noemen het een "sleur" of een "funk", maar het komt neer op ons gebrek aan willen rennen (of andere invullen: yoga, fiets, lift, enz.). Het kan een paar dagen, weken of maanden duren ... het hangt er maar vanaf hoe we het kunnen verwerken. Wat werkt voor één hardloper, werkt niet voor iedereen ... en wat de vorige keer werkte, werkt misschien niet meer.

Dit bericht is geen oplossing voor het probleem, maar meer een Adidas Stan Smith Womens blik op hoe ik de situatie benader. Ik kan alleen delen wat voor mij werkt ... met dat gezegd, het werkt niet altijd voor mij.

Ik ben het soort hardloper dat graag het grootste deel van het jaar 'getraind' wordt. Ik blijf meestal in het bereik van het comfortabel kunnen rennen van 15 mijl gedurende het hele jaar. Er zijn punten waar ik dat aantal kan krijgen tot ongeveer 20 ... zoals afgelopen Nike Air Vapormax Womens augustus en september toen ik in een maand 200 mijl probeerde te lopen. Op dat moment sloeg ik 20 kilometer hardlopen uit als uurwerk. Maar toen kwam oktober en had ik een van mijn laagste maandelijkse totalen ooit, zelfs met 2 halve marathons.

Het laatste deel van de zin is de sleutel ... "zelfs met 2 halve marathons." Dat is mijn antwoord ... racen. Ik hou ervan, echt waar. Er is iets speciaals aan de racedag dat mijn passie voor hardlopen Nike Air Max 270 Femme lijkt te doen herleven. In de maand oktober slaagde ik er niet in om 100 mijl te kraken, maar stelde ik een halve marathon PR in en liep ik nog een helft gekleed als Batman met vrienden. Door het hele jaar door races op de kalender te zetten, blijf ik gefocust en houd ik mijn benen in beweging. Mijn wekelijkse mijlen zijn misschien niet altijd belachelijk hoog, maar er staan ??mijlen op en het hebben van een datum op de kalender, op elke afstand, houdt me gemotiveerd om daar weg te gaan en te rennen.

2. Ads

Remove Ads

Ads