Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    23141
    Liked
    0 times

quanto dovrebbe essere

Je traint niet alleen voor een Ironman. Ik kan tenminste niet zien hoe je het kunt. Ik heb het geluk dat er een team mensen om me heen is die allemaal helpen met trainen, of ze zich dat nu realiseren of niet. Mijn vierjarige nichtje die me vroeg waarom ik zoveel fiets, vroeg me te antwoorden dat ik het doe omdat het echt leuk is, en vertelde me toen hoe ze haar stabilisatoren er snel af krijgt en dan kan ze een grote meisjesfiets, op haar eigen kleine manier, maakt deel uit van dat team. Mijn zus, wiens verjaardag gisteren was en die een barbecue organiseerde op een geschikte tijd voor de finish van mijn 74-mijlsportief, maakt deel uit van dat team.

Iedereen die de afgelopen zes maanden naast me heeft gefietst en gezwommen, me heeft laten eten, naar me heeft gekreun, advies heeft gegeven of me Nike Free RN Flyknit Damen in een race heeft aangemoedigd, maakt deel uit van dat team. En ze helpen allemaal.

Ik heb zojuist het grootste weekend van mijn Ironman-voorbereiding voltooid en ik had het niet kunnen doen zonder een paar geweldige mensen om me heen. Het begon allemaal op vrijdag toen ik triatloncoach en PT Chris ontmoette voor een zeer lang gesprek over de afgelopen 26 weken, de volgende vier en die ene grote dag in Bolton die opdoemt. Ik kwam veel zelfverzekerder over alle drie weg en met een enigszins intimiderend plan voor de laatste trainingsduw. Onderdeel van dit plan was dat ik zaterdagochtend om 07:30 uur aankwam op Parliament Hill Lido, klaar om 3 km te zwemmen.

3 km zou de verste zijn die ik ooit heb gezwommen. En omdat mijn gebruikelijke Nike Air Max Command Mens zwemplek in open water vanwege algen gesloten is, zou ik het in een zwembad doen. Ik was hier niet Nike Tanjun Dames enthousiast over, maar ik had Josie om me gezelschap te houden. Ik zwom op en neer en stopte halverwege om met Josie te praten. "Een man zwom gewoon over me heen, het was behoorlijk indrukwekkend", vertelde ze me. Het was druk, maar we gingen door. Ze be?indigde haar sessie voordat ik dat deed en ging aan de zijkant zitten juichen en mijn rondes aftellen voor mij. En toen gingen we voor koffie en aten we cake.

Ik reisde naar mijn ouders in Peterborough, klaar voor een sportieve sport van 74 kilometer en de verjaardag van mijn zus op zondag. "Ik heb vanavond een vrijgezellenfeest, dus je vader kookt," zei mijn moeder. Hij kookt een gemene curry, uitsluitend geholpen door de telefoon en een afhaalmenu. Ik ging vroeg naar bed vol Nike Air Max 2017 Hombre eten.

De volgende ochtend stopte ik 30 mijl in mijn rit om broodjes te eten gemaakt door mijn moeder Nike Air Force 1 Dames en realiseerde ik me dat het pas 09:30 was en ik al twee uur had gereden. Ik deed de Flat Out in the Fens sportief samen met Phil, die een glimmende nieuwe racefiets had waarvan ik weet dat hij hem wilde afscheuren, maar hij bleef vriendelijk de hele weg bij me.

We volgden meer dan vijf uur lang roze borden rond de Venen, raakten nooit verdwaald en praatten over hoeveel onze billen pijn doen en of lokale verdoving een haalbare optie is voor fietsers. We kwamen terug bij het huis van mijn zus waar mijn hardloopschoenen op me wachtten om een ??laatste mijl te voet om het blok te doen volgens de instructies van Chris.

Mijn race van 52,4 mijl met de San Francisco Marathon is over 7 weken. Goh, dat lijkt een stuk dichterbij dan het Adidas Zx Flux Herren zou moeten zijn - vooral als je rekening houdt met een afbouw van 2 weken. Afgelopen weekend eindigde ik de Rock'n Roll San Diego Marathon en het was niet mijn sterkste race. Het gebeurt. Maar ik loop volgend weekend op 21 juni weer een volledige marathon (Rock 'n Roll Roll Seattle - hierover later meer). Deze twee races zullen een groot deel van mijn trainingsopbouw zijn en ik zal nog een lange termijn (verder dan 26.2) meewegen vˇˇr de racedag.

het belangrijkste is dat ik dit doe voor het goede doel. VOOR POTEN om specifiek te zijnů. en voor de SF SPCA om nog specifieker te zijn. Ik heb toegezegd (minimaal) $ 1.000 op te halen en ben een fractie van de weg daarheen. Ik ben een partnerschap aangegaan met een aantal verschillende merken om een ??weggeefactie te organiseren voor iedereen die doneert. Hoe eerder je doneert, hoe Nike Air Pegasus 83 Mujer meer kansen je hebt om te winnen.

2. Ads

Remove Ads

Ads