Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    23141
    Liked
    0 times

wahrscheinlich fehlerhaft ist

In juni zal Sam Hitch een triatlon door heel Amerika proberen, terwijl hij van Yorktown, VA naar San Francisco, CA reist in een poging het Nike Air Max 180 Femme Guinness World Record voor Longest Triathlon te breken. Het evenement zelf is ruwweg 3.850 mijl en zal ruwweg bestaan ??uit 104 mijl zwemmen, 2986 mijl fietsen en 760 mijl hardlopen, wat consistent is met de Guinness-richtlijnen voor de procentuele afstanden van elke sport. Hij denkt dat het 52 tot 64 dagen zal duren (9-11 dagen zwemmen, 21-27 dagen fietsen, 19-24 dagen hardlopen).

Tijdens zijn reis is Sam bezig geld in te zamelen voor de Lustgarten Foundation, die werkt aan het bevorderen van wetenschappelijk en medisch onderzoek met betrekking tot de diagnose, behandeling, genezing en preventie van alvleesklierkanker.

Naast de eenvoudige prestatie van het voltooien van dit ding, traint hij ervoor terwijl hij nog undergrad is! Sam heeft geweldig advies voor tijdbeheer, doelen stellen en effici?ntie.

Wat was je eerste inspiratie Adidas Nmd Mujer voor de reis? Hoe hebben jullie de moeite genomen?
    Ik kwam eigenlijk op het idee om een ??triatlon in de Verenigde Staten te proberen toen ik tweedejaars studeerde. Destijds (iets meer dan twee jaar geleden) kon ik amper 100 meter zwemmen, had ik geen fiets en had ik nog nooit een triatlon gedaan. Ondanks deze "kleine" tegenslagen, kon ik niet stoppen met dromen om ervoor te gaan. Eindelijk dit jaar besloot ik dat dit zou gebeuren. Ik hou van sporten, reizen en fondsenwerving, dus het combineren van deze drie activiteiten in een reis van twee maanden is een absolute droom.

Hoe heb je je voorbereid?
    Nadat ik afgelopen mei Ironman Texas had be?indigd, nam ik een pauze van de duurtraining en ging ik terug naar de krachttraining. Een tijdje nadat ik had besloten door te gaan met TriAmerica2016, werkte ik gewoon aan het opnieuw opbouwen Nike Cortez Mujer van mijn cardiovasculaire basis. Toen, na het verhogen van mijn volume en het uitgeven van 25-32 uur per week sporten, maakte ik een serieuze draai in mijn training. Ik overlegde met een legende van Charlottesville, Mark Lorenzoni, en besloot me te concentreren op één sport voor opeenvolgende dagen. Het doel hiervan was om te trainen op een manier die representatiever is voor TriAmerica2016.

Waar kijk je het meest naar uit?
    Ik ben het meest enthousiast over drie dingen: onderweg interessante mensen ontmoeten, de overgang van fiets naar hardlopen en veel geld inzamelen voor de Lustgarten Foundation.

En om naar yoga te gaan, niet omdat ik gewond ben of wanhopig behoefte heb aan wat therapie op de mat, maar omdat het goed voor me is.

Een nieuwe studio opende in mijn buurt, en ik dacht dat ik het uiteindelijk zou bekijken. Het is www.cafeverhoeff.nl een beetje duurder dan Lotus, maar het is dichterbij.

Een waardeloze, regenachtige zondag was daarvoor de perfecte dag. De studio, Yoga Shanti, is de NYC-buitenpost van een centrum waar ze zijn begonnen in de Hamptons. (Meestal is het andersom!) Het werd gestart door beroemde yogi's Colleen Saidman Yee en haar echtgenoot Rodney Yee. Ik heb een aantal van Rodney's Gaiam-lessen geprobeerd, maar ik zou graag de persoonlijke lessen van hem en Colleen willen proberen. Ik weet dat hij een enorme persoonlijkheid is in de yoga-wereld, maar ik vind het geweldig dat hij nog steeds regelmatig lessen geeft. (Hetzelfde met Tara Stiles!)

Vanavond volgde ik les met Joyce Englander Levy. Aan het begin van de les zei ze dat we ons veel op schouderwerk zouden concentreren.

2. Ads

Remove Ads

Ads