Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1
    Senior Member
    Member #
    23141
    Liked
    0 times

crescere su un percorso

Ik ben een natuurlijk geboren regelvolger, geneigd om alleen mijn arts voor behandeling te zien en haar woord als evangelie te nemen. Maar tijdens mijn meest recente hardloopblessure suggereerde een vriend dat ik een chiropractor zag. Ik protesteerde dat het niet mijn rug was die gewond was, alleen mijn knie. Wat kan een chiropractor helpen? En vertrouwde ik een chiropractor? De vriend overtuigde me dat het het proberen Nike Air Max Tn Femme waard was en dus maakte ik een afspraak en had de beste therapeutische ervaring van mijn leven. Mijn chiropractor loste mijn zorgen op en stelde een aantal oefeningen voor om te helpen bij mijn herstel, evenals traditionele aanpassingen Nike Air Max 2017 Dames waardoor ik weer sneller zou gaan rennen dan al mijn andere avonturen in fysiotherapie. Als u een terugkerende blessure heeft gehad, is het misschien tijd om verschillende professionals te zoeken om u te helpen uw weg terug naar wellness te vinden.

Maak het web los
    Soms is letsel een ongeval, een val op een ongezien stuk ijs, een verwrongen enkel over een knobbelige wortel op een rail. Maar op andere momenten is letsel een gevolg van overmatig gebruik, slecht schoeisel of gebrek aan crosstraining. Neem je rust- en hersteltijd als een kans om Dr. House te spelen en erachter te komen waarom en hoe Nike Air Pegasus 83 Damen je gewond bent geraakt. Stel uzelf enkele van deze onderzoeksvragen:

Heb je je schoenen een maand of twee veranderd voordat dit letsel opdook? Zelfs subtiele veranderingen in je schoenen kunnen een verandering in je looppatroon veroorzaken Nike Air Max Tavas Donna en na verloop van tijd misschien pijn veroorzaken.
    Heb je crosstraining gekregen? Ben je ALLEEN aan het rennen? Dan is het misschien tijd om zwemmen, fietsen, krachttraining of yoga aan je routine toe te voegen.
    Loop je onder constante stress? Altijd meer kilometers maken, altijd door ziekte rennen, altijd rennen gebruiken om te ontsnappen? Als dat zo is, hebben uw lichaam en uw geest een pauze nodig om toekomstig letsel te voorkomen.
    Heb je voor en na je training de warming-up en cooldown mislopen? Het lichaam heeft een kans nodig om van stilte naar activiteit en weer terug te gaan. Zet een paar minuten voor en na je training in om je lichaam aan te passen.
    Loslaten van spijt
    Er kunnen races worden gemist, kilometers worden verloren, maar je rusttijd is geen tijd om in het verleden te leven. Gebruik deze tijd als een gelegenheid Nike Cortez Womens om meer over jezelf te weten te komen en goed te herstellen, niet alleen genoeg zodat je die 5K die op de racekalender staat kunt doorkruisen. In de herfst van 2013, die worstelde met mijn kniepijn, ontdekte ik een nieuwe liefde voor yoga. Ik bleef oefenen, zelfs toen mijn knie verbeterde, en uiteindelijk ging ik naar de lerarenopleiding om zelf instructeur te worden. Ik heb onlangs mijn carrière verlaten als docent speciaal onderwijs en geniet nu van het leven als yoga-instructeur. Mijn punt? Als ik nooit gewond was geraakt, nooit iets nieuws had geprobeerd, zou ik dit leven nooit hebben gevonden. Dus omarm je downtime en gebruik het om iets nieuws te proberen, om jezelf een kans te geven om op een ander pad te groeien.

Oh, en ik deed laatst een 02:00 plank bij een New Balance-evenement. (Bretagne deed een plank van 5:00 om Nike Air Pegasus 83 Womens een ??paar schoenen te winnen, NBD.) Ik had die dag al met Leanne gewerkt, dus ik voelde me vooral geweldig dat ik in mijn plank pr-ed.

De doelen van dit weekend: veel plezier, verpest niet al dat harde werk / vooruitgang met het eten van Nike Air Max 1 Femme dingen waar ik me niet geweldig van voel, neem een ??rustdag zondag (ik heb de laatste tijd zoveel plezier met mijn trainingen gehad dat ik heb geen rustdag genomen sinds ....?)

2. Ads

Remove Ads

Ads