Register

Welcome to the Samsung Galaxy Forum.

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed.

Results 1 to 1 of 1

Thread: nach oben haben

Senior Member
    Member #
    23141
    Liked
    0 times

nach oben haben

Gelegen in een grote vallei in het zuidwesten van Montana en omgeven door drie bergketens, is Bozeman een buitenmekka voor elke interesse, van Nike Air Max Motion Womens vliegvissen, kajakken tot backcountry ski?n. Het gebied bevat ook beroemde paden en trailraces. Momenteel heeft Bozeman een bloeiende stad, omdat de bevolking de afgelopen zes jaar is toegenomen van 38.000 tot ongeveer 45.000. Bozeman is ook de thuisbasis van de Montana State University. Met een slogan van "Mountains and Minds," draagt ??MSU tijdens het academiejaar bij aan een voorbijgaande studentenpopulatie van ongeveer 16.000. Bozemanites zijn dankbaar voor twee geweldige skigebieden, Bridger Bowl en Big Sky. Daarnaast zijn er drie rivieren die het hele jaar door vliegvissen van wereldklasse bieden: de Madison, Gallatin en Yellowstone en in sommige periodes van het jaar kajakken en raften. Bozeman heeft in de zomermaanden een grote toeristenbevolking; omdat hun Nike Air Pegasus 83 Mujer belangrijkste trekpleister een bezoek is aan het Yellowstone National Park, dat op 90 minuten rijden ligt. Ik heb de afgelopen tien jaar zes jaar lang in het dal gewoond. Ik Adidas Eqt Support Adv Damen ben in 2015 verhuisd en ben hier om te blijven, vooral vanwege de recreatiemogelijkheden. Ik zal enkele van mijn favoriete routes in de omgeving afleggen, maar een aantal speciale plekken geheim houden. Houd er rekening mee dat dit het territorium van de Northern Rockies is, aangezien grizzlyberen in bijna alle bergketens voorkomen, evenals zwarte beren en sommige bergleeuwen. Reis met een vriend (idealiter) en met beerspray.

Het Bridger-gebergte is gemakkelijk bereikbaar vanuit de stad en is perfect voor alles, van een korte werkdag na het werk tot een avontuur van een hele dag. De Bridgers lopen ongeveer ten noordoosten van Bozeman en hebben toegangspunten aan zowel Adidas Superstar Damen de west- als de oostkant.

Het meest verhandelde en gemakkelijk toegankelijke pad van Bozeman is het "College-M" -pad. Op weg naar de top heb je twee keuzes vanaf de onderkant, de "harde manier" of de "gemakkelijke manier". Het maakt niet uit in welke richting je gaat, je krijgt een snelle 850 voet hoogte, meer dan 0,5 mijl of 1,5 mijl. De M biedt een snelle trainingslocatie voor rondes voor of na het werk, waarbij een typische route zo vaak mogelijk op de harde kant en de gemakkelijke kant is. Als je doorgaat langs de M, kun je je een weg banen naar de top van Mt. Baldy voor een belangrijke, maar gemakkelijk toegankelijke trainingsdag. Het pad gaat 4-4,5 mijl (afhankelijk van de manier waarop je de M bent opgegaan) en meer dan 4300 voet hoogteverschil. Zonsopgang en of zonsondergang loopt naar Mt. Baldy in de zomer is een Bozeman overgangsrite. U kunt beslissen of omhoog of omlaag Adidas Ultra Boost Damen gaan moeilijker is; voor mij verander ik twee keer van gedachten elke keer als ik daarheen ga.

Er zijn tal van andere trailheads aan de westkant van de Bridgers die afnemen in populariteit en verkeer terwijl je naar het noorden gaat. Sypes Canyon is de volgende trailhead die je langs de westkant van de Bridgers raakt. De vier mijl lange lus naar de top biedt 1000 voet hoogteverschil en een geweldig uitzicht over de vallei. Dit pad verbindt via het Foothills-pad met de M-trailhead en kan een mooie 7 mijls enkele reis of een behoorlijk brute maar eenvoudige logistieke dag bieden met een totaal van 14 mijl en 4.000 voet hoogteverschil. De paden gaan verder naar het noordelijke uiteinde van de Bridgers en eindigen bij de trailhead van Johnson Creek.

2. Ads

Remove Ads

Ads